Copywriter-freelancer

Krok po kroku wspinałem się po kolejnych szczeblach kariery freelancera – od tworzenia opisów do katalogów za 1 zł/1000 znaków, poprzez niewielkie projekty marketingowe, skończywszy na prowadzeniu własnej agencji copywriterskiej.

Jako że nigdy nie odpowiadała mi korporacyjna atmosfera, postanowiłem rozpocząć działalność w ramach agencji copywriterskiej eCopywriting. Cenię sobie niezależność i wszechstronność, jaką gwarantuje prowadzenie działalności i staram się co nieco o tym napisać. Na stronie copywriting-blog.pl dzielę się wiedzą i doświadczeniem. Poruszam tematykę szeroko pojętego copywritingu, zahaczając o content marketing, marketing internetowy, pozycjonowanie, językoznawstwo i lingwistykę. Z kolei zagadnieniem pisania tekstów do Internetu zajmuję się dokładnie na stronie SEO copywriting.

Opisuję również pracę freelancera, pokazuję, jak ona wygląda „od kuchni”. Przedstawiam jej wady i zalety, staram się przybliżyć jej obraz. Zapraszam do lektury i komentowania!